-Fr!eNd Sh!p EveR & EveR-

-Fr!eNd Sh!p EveR & EveR-

Tuesday, February 14, 2012

-->CoRetaN bUat saHaBat<--



Sahabat,
Saat ini aq tersedar dari lamunan
Aq mengerti mengenalimu
Amat bermakna bagi ku...
Tapi,
Aq masih cuba untuk mengerti
Mengapa petemuan murni ini
Hanya sementara..
Tika persahabatan ini kita pertahankan
Pasti aral datang menghalang...
Aq bina persahabatan,
Aq semai kejujuran,
Aq tabur keiklasan,
Akhirnya,
Hati ini mengerti juga
Kita dipertemukan hanya untuk berpisah...
Sahabat,
Aq mohon agar kau
Pelihara lah persahabatan kita
Sekalipun petemuan kita di hujung jari
Meski kau jauh beribu batu
Meninggalkan aq..
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENJADI SAHABAT AQ..


Nukilan dari RIBENA SUE

1 comment:

  1. saya ta pernah pergi tinggal kan awak walau ape pun yg jadi :) sbb awak pun pernah berjanji yg awak tetap dgn saya even saya tikam blakang awak . tapi.... hmm ape yg saya mampu cakap saya rindu awak yg dulu :')

    ReplyDelete